همه چیز درباره مزو سر Haircare از برند Revitacare

مزو سر Haircare Revitacare چیست؟

مزو سر رویتاکر یک فرمول مراقبت از مو حاوی هیالورونیک اسید (HA) غیر متخلخل، پنج اسید آمینه (آرژنین-سیستئین-گلوتامین-گلیسین-اورنیتین)، یک نمک معدنی (روی) و شش ویتامین گروه B است.

این مزو سر با ترکیب خود میتواند ساختار مو را بهبود ببخشد، سبوره (اگزما و شوره سر) را تنظیم کند و رشد مجدد را تحریک نماید. همچنین از طریق ترکیبی از عناصر شادابکننده، مغذی و محرک، روند ریزش مو را به تاخیر میاندازد.

روش استفاده از رویتاکر

از این محصول برای تحریک رشد مجدد مو و مبارزه با آلوپسی یا طاسی آندروژنیک روی پوست سر استفاده میشود.
برای تزریق این محصول به پوست سر باید چندین جلسه درمانی را به طور متوسط شش جلسه با فاصله جلسات دو هفته یکبار پشت سر بگذارید. همچنین برای حفظ نتایج، باید هر سه ماه یک بار یک جلسه تزریق به پوست سر را برنامهریزی کرد. جلسات درمانی باید توسط پزشک دارای مجوز انجام شوند.

نتایج استفاده از Haircare Revitacare
نتایج استفاده از Haircare Revitacare پس از دومین جلسه قابل مشاهده خواهد بود. همچنین به مرور زمان و در طول جلسات، نتایج بیشتر و واضحتر خواهند شد. به طور کلی، گزارشهای بیماران و پزشکان نشاندهنده درجه بسیار بالایی از رضایتمندی است. بیماران پس از استفاده از این محصول، شاهد نتایج زیر بودهاند:
-تغذیه و مرطوب شدن پوست سر و درنتیجه، موهایی قویتر
-مبارزه با شوره سر و جلوگیری از عود آن
-تغذیه بافتهای اطراف فولیکولهای مو
-راحتی در حالت بخشیدن به موها
-مهار ریزش مو و کند شدن روند آن
-مهار سبورههای مربوط به پوست سر.

 

مزایای استفاده از رویتاکر

۱. فرمول نوآورانه

موردی که این محصول را در بین بقیه رقبا متمایز میکند، فرمول خلاقانه آن است که روی پوست سر و موهای شما مانند جادو عمل میکند. فرمولی از ترکیبات غنی و مواد مغذی که هیدراتاسیون را به اپیدرم سطحی پوست سر پمپاژ خواهد کرد.

این امر به پوست سر اجازه میدهد مواد مغذی را به عمق ریشههای مو نفوذ دهد. در واقع مواد مورد نیاز برای کمک به مبارزه با ریزش موها و آسیبها و بهبود ریکاوری و استحکام فولیکولها فراهم میشود.

۲. تحریک رشد مجدد موها

مزو سر Haircare Revitacare برای کاهش فولیکولهای آسیبدیده مو، نازک­شدن موها و حتی شورههای شرمآور طراحی شده است که عزت و اعتماد به نفس شما را کاهش میدهد. این درمان ویتامینی مبتنی بر تزریق میکرو برای آبرسانی به پوست سر تا عمیقترین سطوح طراحی شده است.

بدین ترتیب، به ایجاد ساختار پوست بهتر و در عین حال از بین­بردن خشکی پوست­سر و پوستهپوسته شدن آن میانجامد. همه این موارد در نهایت و درازمدت به تحریک فولیکولها و پیاز مو برای رشد مجدد موها خواهند انجامید.

۳. نتایج سریع و قابل توجه

نتایج استفاده از این محصول درمانی کاملا سریع و قابل توجه هستند و بسیاری از مشتریان، رشد موی قابل مشاهده را در کمتر از دو جلسه تجربه میکنند. همچنین به سرعت و پس از شش جلسه درمانی متوجه بهبودی چشمگیر در کیفیت، ظاهر و احساس موهای خود خواهید شد. در نتیجه شما با Revitacare از موهایی قویتر و جذابتر لذت خواهید برد که بسیار سالمتر به نظر میرسند.
۴. اثبات شده از نظر بالینی
فرمول محصول تقویتکننده موی سر Haircare نه تنها نوآوری زیادی دارد، بلکه از نظر بالینی نیز به اثبات رسیده است. شما در فواصل زمانی بسیار کوتاه و بسته به کیفیت موهای خودتان میتوانید انتظار کاهش ریزش مو، بهبود بافت و پوست سری سالم را باشید. در عین حال، برای اطمینان از نتایج طولانیمدت و به دست آوردن نتایج کامل باید روند درمان بطور کامل و همراه با جلسات یادآور سه ماهه انجام گیرد.

جمع بندی
مزو سر Haircare از برند رویتاکر یک محصول قابل جذب متشکل از هیالورونیک اسید است. این کمپلکس بازسازی کننده مو با تزریق میکرو در درم پوست سر و در نزدیکی ریشه موها کار میکند. از این محصول برای درمان و کاهش علائم مشکلات مختلف پوست سر و مو در زنان و مردان استفاده میشود.

امیدواریم با استفاده از این محصول به نتایجی دلخواه در رابطه با موهای سر خود دست پیدا کنید. برای داشتن موهایی پرپشت، قویتر و صاف تر همین امروز با کلینیک ما تماس بگیرید، ما میتوانیم تمام اطلاعاتی را که برای شروع استفاده از محصولات Revitacare به آنها نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهیم.

با ما در ارتباط باشید : 02144771418