لیزر موهای زائد

یکی از پر طرفدار ترین روش های رفع مو های زائد لیزر است که در این سالها تقاضا برای آن به صورت چشمگیری رو به افزایش است. علت این موضوع رهایی از سالن های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی همچنین جوش ها و موهای زیر پوستی است.
آیا تجربه لیزر موهای زائد را دارید و از نتیجه آن راضی نیستید. لازم است که بدانید لیزر هم مانند هر تکنولوژی جدید، توسط افراد سود جو و غیر متخصص مورد سوءاستفاده قرار گرفته و بسيارى از افرادی را كه بدون تحقیق و صرفاً براساس تبليغات يا قيمت ارزانتر، اقدام به انجام لیزر موهای زائد نمودند را نا امید كرده است.
ما در سونریسا با ارائه اطلاعات صحیح در این زمنیه و مشاوره رایگان با پزشک این امکان را به شما میدهیم که با آرامش و طیب خاطر از خدمات ما بهره ببرید و این اطلاعات را در اختیار دیگران نیز قرار دهید.

 

عملکرد دستگاه لیزر موی زائد چگونه است؟

پرتو لیزر هر جسمی که تیره باشد را حرارت داده و می سوزاند . انرژی تابش این پرتو بر روی سطح پوست توسط فولیکولهای مو جذب شده و موی داخل آن را می سوزاند و به خود فولیکول نیز آسیب وارد می نماید و آن را از بین می برد. همچنین این تابش نور توسط موی رگ خون رسان فولیکول نیز جذب شده و آن را می سوزاند.
با این توضیحات این سئوال برای شما ایجاد شده که چرا در یک جلسه لیزر ما به نتیجه نمیرسیم و باید 6 تا 8 جلسه عمل لیزر را انجام دهیم.

موها دارای یک چرخه‌ رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخصی تعداد کمی از موها در فاز رشد هستند و اکثرا در فاز استراحت به سر میبرند. پرتو لیزر بر روی فولیکول های که در فاز استراحت هستند تاثیری ندارد و به این علت است که برای گرفتن نتیجه و رفع کامل موهای زائد نیاز به تکرار 6 تا 8 جلسه ای میباشد.

 

انواع لیزر موهای زائد

دستگاه های متفاوتی برای لیزر مو های زائد وجود دارد که هر کدام از تکنولوژی متفاوتی بهره می برد. این دستگاه ها برای تایپ پوستی افراد مختلف طراحی شده که از معروفترین های آن می توان به دستگاه های لیزر با طول موج الکساندرایت ، دستگاه با طول موج دایود و دستگاه با طول موج ND-YAG اشاره کرد.

 

انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد

انتخاب صحیح دستگاه ضامن نتیجه گیری متفاوت شما میباشد.
باید توجه کنیم که دستگاه های لیزر با طول موج الکساندرایت برای تایپ پوستی روشن طراحی شده ( پوست افراد آمریکایی و اروپایی روشن با موهای تیره ) . طول موج دایود برای تایپ پوستی گندمگون طراحی شده که اکثر افراد خاورمیانه را پوشش میدهد.

ما در مجموعه سونریسا دستگاهی برای شما فراهم نمودیم که همزمان هر سه طول موج محبوب افراد جامعه در آن بکار رفته و شما با استفاده از دستگاه ما با هر تایپ پوستی که باشید میتوانید به راحتی از خدمات ما بهرمند شوید و تجربه یک لیزر بدون درد با سه طول موج الکساندرایت ، دایود ، و ND-YAG را داشته باشید.
دستگاه مورد استفاده در کلینیک سونریسا Sense 2023 می باشد و از جمله خصوصیت های ان میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

o دارای سه طول موج الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر، دایود ۸۰۸ نانومتر و ان دی یاگ ۱۰۶۴ نانومتر.
o با فناوری خوشه ای و تکنیک پالس افزایشی Influx که به طور خاص برای نواحی حساس بدن از جمله زیر بغل و بیکینی طراحی گردیده.
o بدون درد با سیستم خنک کنندگی بسیار قوی حتی برای پوست های برنزه
o امکان لیزر در مرز نواحی تتو شده با استفاده از تکنولوژی جدید

 

چه افرادی برای انجام لیزر مناسب نیستند؟

افرادی که یکی از شرایط ذیل را دارند میبایست حتما قبل از انجام لیزر با پزشک مجموعه ما مشاوره انجام دهند:
1- اختلالات هورمونی
2- مصرف دارو های خاص
3- بیماری خاص
4- بدن اسکار ساز
5- سابقه تبخال
6- سابقه عفونت فعال مثل جوشهای چرکی
7- وجود تاتو یا خال یا کک و مک در محل لیزر
8- مصرف ایزوترتینویین
9- مصرف داروهای حاوی طلا
10- سابقه بیماریهایی مثل لوپوس
11- افراد باردار

 

نکات مهم قبل و بعد از انجام لیزر

1- موهای ناحیه مورد نظر را با تیغ بتراشید
2- درصورت لیزر صورت از عینک محافظ استفاده نمایید.
3- در صورت احساس ناراحتی یا درد حتما این موضوع را با اپراتور در میان بگذارید.
4- بعد از لیزر دوش آب داغ نگیرید ( دوش با آب ولرم موردی ندارد).
5- درصورت پیاده روی حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید.
6- قرمزی پوست بعد از لیزر طبیعی می باشد و بعد از چند ساعت از بین میرود . برای کاهش قرمزی میتوان از پماد زینک اکساید یا ترمیم کننده پوست استفاده نمود.

 

آیا شما کاندید انجام لیزر هستید؟

تقریبا تمامی افراد بالای 18 سال میتوانند موهای زائد خود را لیزر کنند. بدیهی است که این شرایط برای آقایان و بانوان یکسان است و بسته به شرایط فرد پزشک دستور مناسب را ارائه مینماید.

نکته پایانی اینکه برای انجام لیزر میتوانید از پزشک مجموعه ما مشاوره رایگان بگیرید. لطفاً این نکته را در نظر بگیرید که قیمت ارزان یا قیمت گران ضامن ارائه خدمات با کیفیت نیست . پس لطفاً تمامی موارد ذکر شده را در نظر بگیرید . با ما تماس بگیرید تا در مورد هرگونه سئوال پاسخگوی شما باشیم

با ما در ارتباط باشید : 02144771418